Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
10
/
42
Prohlédnout znovu
Jak Češi vyrábějí obytná auta: Z Domažlic putují až do Jižní Ameriky
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V interiéru zúročuje Tomáš Krs své původní truhlářské povolání.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na západě Čech zvládnou zabudovat i zvedací střechu. Cestující v tomto horním prostoru ocení především topení, jež zde nebývá běžné.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomáš Krs (vlevo) chtěl být jako malý strojvedoucím. Jeho bratr David zase astronautem. Společné vedení firmy na výrobu obytných vozů ale nečekali.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Že dokážou skoro cokoliv, to si bratři Krsové ověřili v minulosti při vestavbě postele a poliček do Dacie Logan.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kompletní přestavba skříňové dodávky zabere české firmě maximálně tři týdny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na výrobě jednoho obytného vozu se podílí třináct lidí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak Češi vyrábějí obytná auta
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším