Jak fungují dálkově řízené sekačky: Z Vysočiny do celého světa!
4
/
48
Prohlédnout znovu
Jak fungují dálkově řízené sekačky: Z Vysočiny do celého světa!
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zásadní specialitou je spojené ovládání pohybu všech kol, takže sekačka jezdí všemi směry
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jako ochrana proti nechtěnému strčení nohy se nejlépe osvědčila dřevěná deska, protože neničí kůru obsekávaných stromů
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na posezonní servis se vracejí i stroje notně poškozené a zbídačené, ale stále funkční
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Obsluha dálkových ovladačů je intuitivní i pro laika
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
K profesionálním sekačkám dodává výrobce rovnou i přívěsné vozíky s nájezdy, na které si samy najedou
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Největší stroj 3Rider disponuje i sedačkou, ale stále se ovládá dálkovým ovladačem. Dokáže se otočit na místě.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Myšlenku dálkově řízených sekaček nosil Lubomír Dvořák v hlavě dlouho a dnes s ní slaví úspěchy po celém světě
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Dálkově řízená motorová sekačka Spider
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu