Jak je na tom vodíková infrastruktura v Česku? Pro vodík jedině do Ostravy!
9
/
36
Prohlédnout znovu
Jak je na tom vodíková infrastruktura v Česku? Pro vodík jedině do Ostravy!
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková plnička stojí u vjezdu do areálu Cylinders Holding, její technologická část s nádržemi na vodík je schovaná za plotem.
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Venkovní stojan může obsluhovat pouze proškolená osoba, samotné tankování je ale velmi snadné. Ventil se připojí k autu podobně jako CNG a stanice po zmáčknutí tlačítka Start auto natlakuje do plna.
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Ve Vítkovicích berou popularizaci vodíku vážně. Kromě stálé expozice ve Světě techniky je zde i pravidelná show, která dětem prvek přiblíží zábavnější formou.
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Na unikátní lince v továrně Cylinders Holding hned vedle plničky vodíku vznikají ocelové láhve na skladování plynu včetně vodíku. Jsou zde schopni vyrobit větší láhve než kdokoliv další na světě.
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Takto vypadá vítkovická nádrž po úspěšném testování, proti udávané specifikaci vydrží až trojnásobný tlak. Nesmí se rozletět, povolená je pouze takováto prasklina.
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková plnička na Barrandově je již zjevně ve finálních fázích kompletace před otevřením. V tomto případě půjde již o plnohodnotnou stanici s tankováním 700 barů za pár minut.
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Toyota Mirai
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Hyundai Nexo
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Opel Vivaro-e HYDROGEN
|
Opel
Toyota a Yamaha vyvíjí vodíkový osmiválec
|
Yamaha
Zleva: HyVan, H2ELZebra, TriHyBus
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Plnička v ÚJV v Řeži
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Vodíková infrastruktura v Česku
|
Svět motorů/Michal Dokoupil
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším