Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
26
/
47
Prohlédnout znovu
Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku