Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
38
/
47
Prohlédnout znovu
Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky