Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
43
/
47
Prohlédnout znovu
Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre