Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
8
/
47
Prohlédnout znovu
Jak koronavir ovlivňuje výrobu aut? V roce 2020 se kvůli němu v Evropě nevyrobilo 4,2 milionu aut
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Škoda Kvasiny
|
Škoda
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Volkswagen Emden
|
acz
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
Továrna PSA v Trnavě
|
Auto.cz/David Bureš
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění