Jak na dekontaminaci laku: Na krouživé pohyby zapomeňte!

1/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jemnými pohyby do kříže na přibližné ploše 30 x 30 centimetrů přejíždíme navlhčenou plastelínou- Každé místo laku „navštěvujeme“ rovnými tahy jedenáctkrát. Clayovací hmota musí po celou dobu akce pěkně klouzat. Pokud se tak neděje, přidáváme hned lubrikant.
    Jemnými pohyby do kříže na přibližné ploše 30 x 30 centimetrů přejíždíme navlhčenou plastelínou- Každé místo laku „navštěvujeme“ rovnými tahy jedenáctkrát. Clayovací hmota musí po celou dobu akce pěkně klouzat. Pokud se tak neděje, přidáváme hned lubrikant.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jako první si vezmeme plastelínu, ze které utrhneme zhruba pětinu
    Jako první si vezmeme plastelínu, ze které utrhneme zhruba pětinu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jako první si vezmeme plastelínu, ze které utrhneme zhruba pětinu
    Jako první si vezmeme plastelínu, ze které utrhneme zhruba pětinu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Z utržené plastelíny vymodelujeme kuličku
    Z utržené plastelíny vymodelujeme kuličku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Potom z kuličky vyrobíme placku. Zde je důležité netlačit prsty do clayovací hmoty, aby v ní nevznikly malé krátery. Povrch musí být jemný.
    Potom z kuličky vyrobíme placku. Zde je důležité netlačit prsty do clayovací hmoty, aby v ní nevznikly malé krátery. Povrch musí být jemný.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Následně si vezmeme dekontaminační lubrikant, který nastříkáme nejdříve na placku a vzápětí také z dvaceti centimetrů na lak auta
    Následně si vezmeme dekontaminační lubrikant, který nastříkáme nejdříve na placku a vzápětí také z dvaceti centimetrů na lak auta| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Mokrý dekontaminovaný povrch na závěr stíráme utěrkou – nejvhodnější je s dlouhými dutými vlákny
    Mokrý dekontaminovaný povrch na závěr stíráme utěrkou – nejvhodnější je s dlouhými dutými vlákny| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Práce je hotová, když je lak hladký takřka jako sklo
    Práce je hotová, když je lak hladký takřka jako sklo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dekontaminace laku
    Dekontaminace laku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Že jste nevynechali žádné místo, poznáte tak, že si zabalíte prsty do celofánového obalu od dekontaminační plastelíny a přejedete po povrchu. Rozdíl ucítíte okamžitě.
    Že jste nevynechali žádné místo, poznáte tak, že si zabalíte prsty do celofánového obalu od dekontaminační plastelíny a přejedete po povrchu. Rozdíl ucítíte okamžitě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jemnými pohyby do kříže na přibližné ploše 30 x 30 centimetrů přejíždíme navlhčenou plastelínou- Každé místo laku „navštěvujeme“ rovnými tahy jedenáctkrát. Clayovací hmota musí po celou dobu akce pěkně klouzat. Pokud se tak neděje, přidáváme hned lubrikant.
Dekontaminace laku
Jako první si vezmeme plastelínu, ze které utrhneme zhruba pětinu
Jako první si vezmeme plastelínu, ze které utrhneme zhruba pětinu
Z utržené plastelíny vymodelujeme kuličku
Potom z kuličky vyrobíme placku. Zde je důležité netlačit prsty do clayovací hmoty, aby v ní nevznikly malé krátery. Povrch musí být jemný.
Následně si vezmeme dekontaminační lubrikant, který nastříkáme nejdříve na placku a vzápětí také z dvaceti centimetrů na lak auta
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Mokrý dekontaminovaný povrch na závěr stíráme utěrkou – nejvhodnější je s dlouhými dutými vlákny
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Práce je hotová, když je lak hladký takřka jako sklo
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Dekontaminace laku
Že jste nevynechali žádné místo, poznáte tak, že si zabalíte prsty do celofánového obalu od dekontaminační plastelíny a přejedete po povrchu. Rozdíl ucítíte okamžitě.