Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
20
/
37
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pískování odstraní zbytky původního laku i korozi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Z kola se použije pouze původní bubnový střed, který se vystříhá pákovými nůžkami. Výměnným způsobem se za něj dá koupit repasované celé kolo s novým ložiskem, dráty i ráfkem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrazně při renovaci pomůže, pokud lze stroj upnout do větší výšky, abyste se nemuseli ohýbat nebo klečet
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Postupujte s rozvahou, a nikoliv zbrkle, vždyť většinu součástek opět použijeme
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zinkují se třeba trny stupaček…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
… nebo veškerý spojovací materiál
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Už v průběhu demontáže oddělte díly na chromování a zinkování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel