Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
22
/
37
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pískování odstraní zbytky původního laku i korozi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Z kola se použije pouze původní bubnový střed, který se vystříhá pákovými nůžkami. Výměnným způsobem se za něj dá koupit repasované celé kolo s novým ložiskem, dráty i ráfkem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrazně při renovaci pomůže, pokud lze stroj upnout do větší výšky, abyste se nemuseli ohýbat nebo klečet
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Postupujte s rozvahou, a nikoliv zbrkle, vždyť většinu součástek opět použijeme
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zinkují se třeba trny stupaček…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
… nebo veškerý spojovací materiál
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Už v průběhu demontáže oddělte díly na chromování a zinkování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!