Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
27
/
37
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pískování odstraní zbytky původního laku i korozi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Z kola se použije pouze původní bubnový střed, který se vystříhá pákovými nůžkami. Výměnným způsobem se za něj dá koupit repasované celé kolo s novým ložiskem, dráty i ráfkem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrazně při renovaci pomůže, pokud lze stroj upnout do větší výšky, abyste se nemuseli ohýbat nebo klečet
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Postupujte s rozvahou, a nikoliv zbrkle, vždyť většinu součástek opět použijeme
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zinkují se třeba trny stupaček…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
… nebo veškerý spojovací materiál
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Už v průběhu demontáže oddělte díly na chromování a zinkování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre