Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
37
/
37
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pískování odstraní zbytky původního laku i korozi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Z kola se použije pouze původní bubnový střed, který se vystříhá pákovými nůžkami. Výměnným způsobem se za něj dá koupit repasované celé kolo s novým ložiskem, dráty i ráfkem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrazně při renovaci pomůže, pokud lze stroj upnout do větší výšky, abyste se nemuseli ohýbat nebo klečet
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Postupujte s rozvahou, a nikoliv zbrkle, vždyť většinu součástek opět použijeme
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zinkují se třeba trny stupaček…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
… nebo veškerý spojovací materiál
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Už v průběhu demontáže oddělte díly na chromování a zinkování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela