Jak na renovaci motorky (5. díl): YouTube vás lakovat nenaučí!
12
/
16
Přehled fotografií
Zavřít
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ruční linkování motorek dřív bravurně ovládaly například písmomalířky, dnes už toto řemeslo bohužel zaniká
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Šedomodrá kombinace kývaček se často nevidí, říká se jim Normandie. Černošedá je zase Ambassador.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
I z poničené nádrže lze ještě vyklepat pěknou na historickou motorku, někdy je ale levnější sehnat jinou
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Lakýrníci si nejraději zajistí pískování i klempířinu vlastními silami, vždy se na to zeptejte dopředu
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pavel Ptáčník je zvyklý třeba na to, že majitelé historických motorek chtějí ke stroji i dobovou přilbu v laku
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Každý lakýrník má několik pistolí, nejlepší vyjdou na třicet tisíc, dobré začínají na deseti
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na umění Pavla Ptáčníka jsme mohli oči nechat
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Lak
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít