Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Petr Balon diabolky nepoužívá, protože hrozí potlučení nádrže. Místo toho do nádrže sype střepy z bočních autoskel.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Ve druhém kroku se stejně aplikuje granulovaný odrezovač. K utěsnění závitů po palivovém kohoutu používá Petr Balon korkové zátky nebo šrouby.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Ačkoliv přípravek není nejlevnější, nepřipravujte ho po částech s tím, že když nevyjde, domícháte si ho podle potřeby. Podle jeho výrobce by se vrstvy nemusely optimálně spojit.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Až po dokonalém vyschnutí nádrže lze aplikovat kaučukový přípravek. Musí se asi čtyři minuty míchat, aby neobsahoval žádné bublinky.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Petr Balon ještě štětečkem zatře místo pod víčkem a palivovým kohoutem. Po dvou dnech je barva zatím měkká, úplně zatuhne po osmi dnech při pokojové teplotě.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček