Jak na renovaci motorky (6. díl): Konzervujeme palivovou nádrž proti korozi!

10/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
    Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto
    Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto
    Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Petr Balon diabolky nepoužívá, protože hrozí potlučení nádrže. Místo toho do nádrže sype střepy z bočních autoskel.
    Petr Balon diabolky nepoužívá, protože hrozí potlučení nádrže. Místo toho do nádrže sype střepy z bočních autoskel.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze
    Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze
    Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc
    Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc
    Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.
    Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.
    Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Ve druhém kroku se stejně aplikuje granulovaný odrezovač. K utěsnění závitů po palivovém kohoutu používá Petr Balon korkové zátky nebo šrouby.
    Ve druhém kroku se stejně aplikuje granulovaný odrezovač. K utěsnění závitů po palivovém kohoutu používá Petr Balon korkové zátky nebo šrouby.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Ačkoliv přípravek není nejlevnější, nepřipravujte ho po částech s tím, že když nevyjde, domícháte si ho podle potřeby. Podle jeho výrobce by se vrstvy nemusely optimálně spojit.
    Ačkoliv přípravek není nejlevnější, nepřipravujte ho po částech s tím, že když nevyjde, domícháte si ho podle potřeby. Podle jeho výrobce by se vrstvy nemusely optimálně spojit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Až po dokonalém vyschnutí nádrže lze aplikovat kaučukový přípravek. Musí se asi čtyři minuty míchat, aby neobsahoval žádné bublinky.
    Až po dokonalém vyschnutí nádrže lze aplikovat kaučukový přípravek. Musí se asi čtyři minuty míchat, aby neobsahoval žádné bublinky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí
    Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí
    Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.
    Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.
    Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
    Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
    Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
    Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Petr Balon ještě štětečkem zatře místo pod víčkem a palivovým kohoutem. Po dvou dnech je barva zatím měkká, úplně zatuhne po osmi dnech při pokojové teplotě.
    Petr Balon ještě štětečkem zatře místo pod víčkem a palivovým kohoutem. Po dvou dnech je barva zatím měkká, úplně zatuhne po osmi dnech při pokojové teplotě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
    Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto
Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto
Petr Balon diabolky nepoužívá, protože hrozí potlučení nádrže. Místo toho do nádrže sype střepy z bočních autoskel.
Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze
Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze
Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc
Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc
Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.
Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.
Ve druhém kroku se stejně aplikuje granulovaný odrezovač. K utěsnění závitů po palivovém kohoutu používá Petr Balon korkové zátky nebo šrouby.
Ačkoliv přípravek není nejlevnější, nepřipravujte ho po částech s tím, že když nevyjde, domícháte si ho podle potřeby. Podle jeho výrobce by se vrstvy nemusely optimálně spojit.
Až po dokonalém vyschnutí nádrže lze aplikovat kaučukový přípravek. Musí se asi čtyři minuty míchat, aby neobsahoval žádné bublinky.
Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí
Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí
Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.
Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
Petr Balon ještě štětečkem zatře místo pod víčkem a palivovým kohoutem. Po dvou dnech je barva zatím měkká, úplně zatuhne po osmi dnech při pokojové teplotě.
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi