Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Olej s benzinem radí Martin Pavlus aspoň pro záběh míchat důsledně protřepáním v kanystru: do 20litrového kanystru lije 18 l paliva Verva 100 a 0,5 l Mogulu TSF|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Bezkontaktní zapalování funguje i bez akumulátoru, přidaného vlastně jen kvůli ukazatelům směru. Tehdy stačí vytáhnout z konektoru modrý drát.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Po ujetí 500 km je potřeba sundat plastovou krytku krku řízení a dotáhnout ložiska v hlavě. Musíte na to ale mít speciální klíč.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jakmile si motor sedne, zkontroluje se dotažení motorových hlav|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Současně se citlivě utahují šrouby na motorovém víku, pozor na omačkání jejich hlaviček!|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
K výměně olejové náplně převodovky se používá olej PP80, dnes prodávaný jako Mogul Trans 80|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Také bude potřeba seřídit karburátor, který je pro záběh nastavený na bohatou směs kvůli mazání|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nepochybně bude třeba dotáhnout i brzdová lanka, až si čelisti v bubnech správně „sednou“|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nové replikové výfuky si krásně poblafávají. Se současnými oleji už se majitel ani nemusí trápit s jejich dekarbonizací.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Už první testovací jízda na dvoře dílny ukázala, že se renovace povedla. Mimochodem u první 634 se ještě jednička řadí pohybem páky nahoru.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Při předání kompletního motocyklu jsme si konečně mohli popovídat s majitelem Petrem Boháčem z Prahy, který už se těší na první kilometry.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek