Jak na renovaci motorky (8. díl): Stálo to za to!
13
/
19
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (8. díl): Stálo to za to!
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Olej s benzinem radí Martin Pavlus aspoň pro záběh míchat důsledně protřepáním v kanystru: do 20litrového kanystru lije 18 l paliva Verva 100 a 0,5 l Mogulu TSF
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bezkontaktní zapalování funguje i bez akumulátoru, přidaného vlastně jen kvůli ukazatelům směru. Tehdy stačí vytáhnout z konektoru modrý drát.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po ujetí 500 km je potřeba sundat plastovou krytku krku řízení a dotáhnout ložiska v hlavě. Musíte na to ale mít speciální klíč.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jakmile si motor sedne, zkontroluje se dotažení motorových hlav
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Současně se citlivě utahují šrouby na motorovém víku, pozor na omačkání jejich hlaviček!
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
K výměně olejové náplně převodovky se používá olej PP80, dnes prodávaný jako Mogul Trans 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Také bude potřeba seřídit karburátor, který je pro záběh nastavený na bohatou směs kvůli mazání
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nepochybně bude třeba dotáhnout i brzdová lanka, až si čelisti v bubnech správně „sednou“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nové replikové výfuky si krásně poblafávají. Se současnými oleji už se majitel ani nemusí trápit s jejich dekarbonizací.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Už první testovací jízda na dvoře dílny ukázala, že se renovace povedla. Mimochodem u první 634 se ještě jednička řadí pohybem páky nahoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: První jízda
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při předání kompletního motocyklu jsme si konečně mohli popovídat s majitelem Petrem Boháčem z Prahy, který už se těší na první kilometry.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz