Jak probíhají kontroly emisí přímo na silnici? Přínos je mizivý
7
/
17
Prohlédnout znovu
Jak probíhají kontroly emisí přímo na silnici? Přínos je mizivý
Zastavit auto ke kontrole emisí na silnici smí pouze hlídka policie. V drtivé většině se zajímá o užitková vozidla a náklaďáky.
|
Svět motorů
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kompletně vybavený vůz na silniční měření emisí vyjde na dva miliony. Samotná měřicí technika včetně servisu a zaškolení obsluhy stála více než 200 000 korun.
|
Svět motorů
Kontroly emisí na silnici
|
Svět motorů
Kontroly emisí na silnici
|
Svět motorů
Kontroly emisí na silnici
|
Svět motorů
Kontroly emisí na silnici
|
Svět motorů
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?