Jasně nejúspěšnějším Číňanem v Česku je MG ZS, které je dnes už ve druhé generaci. Ta první sice nebyla nejlepší, ale lákala nízkou cenou a jednoduchou technikou.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Dongfeng se uvedl například SUV kupé Fengon 5, které se příliš nepovedlo. Vysokou spotřebu, bídnou dynamiku a nestabilní podvozek navíc nedávalo levně.|
Zdroj: Dongfeng
Dongfeng Fengon 5|
Zdroj: Dongfeng
Dongfeng Fengon 5|
Zdroj: Dongfeng
Dongfeng Fengon 5|
Zdroj: Dongfeng
Dongfeng Fengon 5|
Zdroj: Dongfeng
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Některé čínské automobilky nevydržely v extrémně konkurenčním prostředí domácího trhu a dnes jen exportují. Platí to pro Aiways, který svá SUV nabízí primárně v Evropě.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aiways U5|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hongqi HS3|
Zdroj: Hongqi
Letos se u nás začne prodávat prémiová značka Hongqi neboli Rudá vlajka. Její vozy působí povedeně a nejsou přitom přehnaně drahé.|
Zdroj: Hongqi
Chery Tiggo 9|
Zdroj: Chery
Chery Tiggo 9|
Zdroj: Chery
Značka Chery k nám přijde letos, její vlajkovou loď Tiggo 9 jsme nedávno projeli přímo v Číně. Kvalitou se již zcela vyrovná západním značkám.|
Zdroj: Chery
Chery Tiggo 9|
Zdroj: Chery
Chery Tiggo 9|
Zdroj: Chery
Great Wall Hover|
Zdroj: acz
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 start-upu z města Guangzhou už sklízí úspěchy i zde a v některých zemích dokázal v prodejích porazit Teslu Model Y|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
Xpeng G6 Performance|
Zdroj: Xpeng
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM staví velmi jednoduchá auta, model G03 Tiger ale nabídne sedm sedaček a spoustu prostoru. Letos se konečně naučí i tahat přívěsy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
BYD Atto 2|
Zdroj: BYD
Pro BYD jsou SUV středobodem nabídky a nejlevnější z nich je elektrické Atto 2. Aby se vyhnulo clům, bude se vyrábět v maďarské továrně.|
Zdroj: BYD
BYD Atto 2|
Zdroj: BYD
BYD Atto 2|
Zdroj: BYD
BYD Atto 2|
Zdroj: BYD
BYD Atto 2|
Zdroj: BYD
BYD Atto 2|
Zdroj: BYD
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Omoda 5 1.6 TGDI|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata