Jak se jezdí s domíchávačem: S betonem v zádech
10
/
14
Prohlédnout znovu
Jak se jezdí s domíchávačem: S betonem v zádech
Jak se jezdí s domíchávačem: S betonem v zádech
|
acz
Abarth
|
acz
Než vyjede mix pod násypku, je v horkých dnech podroben ochlazení. Směs pak v bubnu tak rychle nezasychá.
|
acz
Nasypání devíti kubíků betonové směsi trvá asi deset minut. Při procesu vychází ze zásobního sila pořádný hukot.
|
acz
Umývat se musí pořád. Tentokrát se wapkou očišťuje násypka. Nezabere to ani pět minut.
|
acz
Nájezd na stavbu musí být opatrný. Stavaři ale pro domíchávače připravili místo, kde mohou zastavovat.
|
acz
Radek Zrník si pak natočí koryto, kterým za pár okamžiků projede několik kubíků betonu. Než se tak ale stane, musí stavař transportní nádobu nastříkat olejem, aby z ní beton lépe klouzal.
|
acz
Na základně čeká mix důkladná očista. Kromě vody je použitý i hrubý štěrk. Ten se v bubnu smíchá s vodou. Pak je obsah vyprázdněn a štěrk se sítem oddělí a vrací zpět do sila. A protože i vypouštění šedivé břečky stroj zašpiní, musí být opět očištěn.
|
acz
Abarth
|
acz
Buben může být ovládán i z pohodlí kabiny
|
acz
Abarth
|
acz
Souboj generací. Tatry jsou výborné, jen uvezou o polovinu méně než současné zahraniční nástavby. Navíc neplní přísné ekologické limity. Stará, ale dobrá „osmsetpatnáctka“ tak pomalu vyklízí pole.
|
acz
Řidič musí s domíchávačem zajet přesně na místo určené stavařem. Na stavbě přitom musí dávat pozor, průjezdy jsou obvykle velmi úzké. K odření stačí i malé zaškobrtnutí.
|
acz
Karambol se může stát snadno. Viníka pak lehce odhalí kamera nainstalovaná na předním skle.
|
acz
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?