Jak se jezdí tuk-tukem: Lidé si klepali na čelo ťuk ťuk
8
/
31
Prohlédnout znovu
Jak se jezdí tuk-tukem: Lidé si klepali na čelo ťuk ťuk
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Manévrování s tuk-tukem není žádná sranda. Zvlášť ostré zatáčky nám dělaly potíže.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na zadní vcelku pohodlná sedadla se hravě vejdou dva dospělí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motorizovaná tříkolka byl první dopravní prostředek, který si Vejmola koupil. Ani teď žádný jiný vůz nevlastní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Devětadvacetiletý Tomáš Vejmola prý plánuje další cestu. Nyní ho láká africký kontinent.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tuk-tuk pohání dvoutakt o výkonu 11 kW. Pozoruhodnější je však umístění řadicí páky, kterou má řidič mezi nohama.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomášovi zabrala cesta plná zvratů rok. Zde se raduje při překročení tuzemských hranic.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění