Jak se jezdí tuk-tukem: Lidé si klepali na čelo ťuk ťuk
9
/
31
Prohlédnout znovu
Jak se jezdí tuk-tukem: Lidé si klepali na čelo ťuk ťuk
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Manévrování s tuk-tukem není žádná sranda. Zvlášť ostré zatáčky nám dělaly potíže.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na zadní vcelku pohodlná sedadla se hravě vejdou dva dospělí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motorizovaná tříkolka byl první dopravní prostředek, který si Vejmola koupil. Ani teď žádný jiný vůz nevlastní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Devětadvacetiletý Tomáš Vejmola prý plánuje další cestu. Nyní ho láká africký kontinent.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tuk-tuk pohání dvoutakt o výkonu 11 kW. Pozoruhodnější je však umístění řadicí páky, kterou má řidič mezi nohama.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomášovi zabrala cesta plná zvratů rok. Zde se raduje při překročení tuzemských hranic.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?