Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
14
/
28
Prohlédnout znovu
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvním krokem je zjistit, zda kolo v horní části blatníku nepřesahuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V databázích je třeba vyhledat, zda se schválené kolo může použít i na konkrétní vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolo značky Lorinser bylo vyrobeno v Japonsku, má ale všechny náležitosti – kromě jasné značky výrobce i homologační značku, rozměry, hmotnosti, zemi výroby typu Made in… Všechna data přitom vystupují z kola, nemohla tedy být dodatečně vyražena.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Asijská nápodoba značkového kola postrádá jakoukoli použitelnou informaci – chybějí údaje o výrobci, nacházíme pouze matoucí data o hmotnostech (navíc si odporují).
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu