Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvním krokem je zjistit, zda kolo v horní části blatníku nepřesahuje|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
V databázích je třeba vyhledat, zda se schválené kolo může použít i na konkrétní vůz|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolo značky Lorinser bylo vyrobeno v Japonsku, má ale všechny náležitosti – kromě jasné značky výrobce i homologační značku, rozměry, hmotnosti, zemi výroby typu Made in… Všechna data přitom vystupují z kola, nemohla tedy být dodatečně vyražena.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Asijská nápodoba značkového kola postrádá jakoukoli použitelnou informaci – chybějí údaje o výrobci, nacházíme pouze matoucí data o hmotnostech (navíc si odporují).|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek