Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
27
/
28
Prohlédnout znovu
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvním krokem je zjistit, zda kolo v horní části blatníku nepřesahuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V databázích je třeba vyhledat, zda se schválené kolo může použít i na konkrétní vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolo značky Lorinser bylo vyrobeno v Japonsku, má ale všechny náležitosti – kromě jasné značky výrobce i homologační značku, rozměry, hmotnosti, zemi výroby typu Made in… Všechna data přitom vystupují z kola, nemohla tedy být dodatečně vyražena.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Asijská nápodoba značkového kola postrádá jakoukoli použitelnou informaci – chybějí údaje o výrobci, nacházíme pouze matoucí data o hmotnostech (navíc si odporují).
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony