Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
28
/
28
Prohlédnout znovu
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvním krokem je zjistit, zda kolo v horní části blatníku nepřesahuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V databázích je třeba vyhledat, zda se schválené kolo může použít i na konkrétní vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolo značky Lorinser bylo vyrobeno v Japonsku, má ale všechny náležitosti – kromě jasné značky výrobce i homologační značku, rozměry, hmotnosti, zemi výroby typu Made in… Všechna data přitom vystupují z kola, nemohla tedy být dodatečně vyražena.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Asijská nápodoba značkového kola postrádá jakoukoli použitelnou informaci – chybějí údaje o výrobci, nacházíme pouze matoucí data o hmotnostech (navíc si odporují).
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák