Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
9
/
28
Prohlédnout znovu
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvním krokem je zjistit, zda kolo v horní části blatníku nepřesahuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V databázích je třeba vyhledat, zda se schválené kolo může použít i na konkrétní vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolo značky Lorinser bylo vyrobeno v Japonsku, má ale všechny náležitosti – kromě jasné značky výrobce i homologační značku, rozměry, hmotnosti, zemi výroby typu Made in… Všechna data přitom vystupují z kola, nemohla tedy být dodatečně vyražena.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Asijská nápodoba značkového kola postrádá jakoukoli použitelnou informaci – chybějí údaje o výrobci, nacházíme pouze matoucí data o hmotnostech (navíc si odporují).
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem