Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
10
/
28
Prohlédnout znovu
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu?
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prvním krokem je zjistit, zda kolo v horní části blatníku nepřesahuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále je potřeba nafotit údaje z ráfku, pneumatiky, vnitřku vozu i celkového pohledu na vůz včetně registrační tabulky zpředu i zezadu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V databázích je třeba vyhledat, zda se schválené kolo může použít i na konkrétní vůz
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kolo značky Lorinser bylo vyrobeno v Japonsku, má ale všechny náležitosti – kromě jasné značky výrobce i homologační značku, rozměry, hmotnosti, zemi výroby typu Made in… Všechna data přitom vystupují z kola, nemohla tedy být dodatečně vyražena.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Asijská nápodoba značkového kola postrádá jakoukoli použitelnou informaci – chybějí údaje o výrobci, nacházíme pouze matoucí data o hmotnostech (navíc si odporují).
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se legalizují kola nezapsaná do technického průkazu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu