Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
10
/
23
Prohlédnout znovu
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
|
acz
Chybí pruh k odbočování doleva v nepřehledné křižovatce za stromy.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Koleje na silnici od těžké nákladní dopravy (v zatáčce je navíc zúžení) mají pořádnou hloubku.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyjeté koleje vynesly v zimě na ledu auto do příkopu, kde byl uříznutý strom s nízkým pařezem. Silný náraz přinesl vážná zranění.
|
acz
Abarth
|
acz
Značka, z níž zbylo jen torzo, měla upozorňovat na ostrou zatáčku.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Autobusová zastávka bez zálivu by na silnici první třídy vůbec neměla být.
|
acz
Přechod pro chodce v oblouku zatáčky působí velmi nepřehledně.
|
acz
Abarth
|
acz
Samostatný sjezd s červenými směrovými sloupky můžeme pochválit.
|
acz
fekt „nebeské schody“ – auto se schová za horizontem a pak se najednou objeví. V úseku často řidiči předjíždějí, i když je zde plná čára.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší