Jak se udržují semafory|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
I na celkem klidné křižovatce a mimo špičku se po uzavření pruhu tvoří kolona|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Plošina je stabilní a pobyt ve výšce odmění i netradičním výhledem. Práce jde navíc od ruky.|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Jak se udržují semafory|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Krycí skla kamer se musí pečlivě otřít, aby detekce vozidel fungovala správně|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Jak se udržují semafory|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Pruh uzavřený, postroje navlečené, můžeme se vydat nahoru. Kontrola začíná u horního návěstidla, které zblízka překvapuje svou velikostí.|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Prověřit se musí i vedení kabelů a konektory. Nic nesmí být uvolněné.|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Jak se udržují semafory|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Jak se udržují semafory|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
Mobilní aplikace Praha svítí|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK
První automatická světelná signalizace v Československu začala fungovat v lednu 1930 na pražském Václavském náměstí|
Zdroj: Michal Kollert, Matouš Waller, TSK