Komfort při samotném dobíjení navyšuje i informace, kde jsou další dobíjecí stanice na plánované trase|
Zdroj: Svět motorů
Nabíjecí stanice|
Zdroj: Svět motorů
U rychlonabíječek obvykle narazíte na všechny tři používané konektory: Mennekes , CHAdeMO a CCS. První z nich byl už před lety schválen jako evropský standard pro zde vyráběná vozidla. Zvládne až 44 kW střídavého proudu, většina nabíječek však končí na 22 kW.|
Zdroj: Svět motorů
Pokud si nevíte rady, jak dál, musí vám pomoci srozumitelný návod k použití v češtině a také telefonní číslo, kam se dá zavolat v případě problémů. V tom podle ČOI nejčastěji provozovatelé chybují.|
Zdroj: Svět motorů
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB|
Zdroj: ABB
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB|
Zdroj: ABB
Porsche postavilo park supernabíječek pro elektromobily|
Zdroj: Porsche
Jak jsou servisy a pojišťovny připraveny na opravy elektroaut|
Zdroj: Škoda
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Nabíječka v Holešovicích|
Zdroj: Svět motorů
Ze stejnosměrné 40kW nabíječky se 80 % kapacity nabije za 45 minut|
Zdroj: acz
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.|
Zdroj: acz