Jak se zase omezuje doprava? Nové cyklopruhy nechápe odborník, ani cyklista
41
/
46
Prohlédnout znovu
Jak se zase omezuje doprava? Nové cyklopruhy nechápe odborník, ani cyklista
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rychlý pruh pro sportovce, pomalý pro ostatní. Reálně ale z Bubenské na Hlávkův most na Praze 7 nevidíme ani jednoho.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tady bývaly ještě nedávno dva jízdní pruhy. Teď je tu pouze jeden a v něm ochranný cyklopruh, který využívají leda motorkáři. Pravidla tím neporušují.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po stranách Libeňského mostu je vyznačena stezka pro chodce s možností vjezdu cyklistů. Cedule ale směřuje nelogicky do silnice.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří Nedvěd
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jiří Nedvěd
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přejezd pro cyklisty
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přechod pro chodce je určen chodcům, nikoli cyklistům, těm je určen přejezd pro cyklisty. Vzhledem k tomu, že chodcem je i osoba vedoucí jízdní kolo, pokud chce cyklista použít přechod pro chodce, musí z kola sesednout a vést ho.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V ulicích Prahy se na asfaltu malíři pořádně vyřádili
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cyklostezka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším