Miroslav Řepa se nebojí vyrazit ani na pořádnou štreku, v pokročilém věku dojel dokonce i na invazní pláže ve Francii|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
První pracovní zařazení měl poznamenána ještě v protektorátní pracovní knížce, která pak sloužila i po válce|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
První pracovní zařazení měl poznamenána ještě v protektorátní pracovní knížce, která pak sloužila i po válce|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Během řidičské anabáze prožil Miroslav Řepa (vpravo) hodně kilometrů za volantem zahraničních náklaďáků, například rumunského bucegi.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Celoživotní profesi a lásku zároveň dokládají i průkazky, osvědčení a certifi káty. Obzvláště si 91letý matador cení toho, že v růžovém řidičáku nemá proštíplý přestupkový kupon.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejraději ale jezdil s Pragou S5T.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhoval i jeřáby, například na podvozku Tatry 148.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůbec nejstarším dochovaným snímkem je erena ještě v barvách rodinné firmy|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Miroslav Řepa|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Příkladný řidičský um za volantem dovedl Miroslava Řepu i k několika odznakům za milion kilometrů bez nehod. Jeden z nich byl dokonce doprovozený diplomem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Příkladný řidičský um za volantem dovedl Miroslava Řepu i k několika odznakům za milion kilometrů bez nehod. Jeden z nich byl dokonce doprovozený diplomem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obzvláště si 91letý matador cení toho, že v růžovém řidičáku nemá proštíplý přestupkový kupon.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek