Jak se žije dispečerovi zimní údržby: Na zaspání jsou alergičtí|
Zdroj: acz
Řidič Martin Jíša nám ukazuje ovládání pluhu a posypu. Nejvíce ho rozčílí, když někteří hubují, že nesolí. Podle něj si neuvědomují, že materiál může také dojít.|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Lounští silničáři mají na zimní sezonu k dispozici ve čtveřici úložišť 2400 tun posypové soli|
Zdroj: acz
Stanislav Tomáš v pozadí s obrazem sypače Mercedes-Benz Axor, který v plném nákladu váží dvacet tun|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Na monitorech dispečerům běží detailní informace o počasí a stavu spravovaných komunikací|
Zdroj: acz
Na monitorech dispečerům běží detailní informace o počasí a stavu spravovaných komunikací|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Pokud má dispečer pochybnosti o správnosti dat ze snímačů, porovnává povětrnostní podmínky ještě za pomoci kamer|
Zdroj: acz
Jak se žije dispečerovi zimní údržby|
Zdroj: acz
Díky systému GPS jsou šoféři pod drobnohledem. Pracovníci dispečinku vidí spoustu dat od aktuální rychlosti přes gramáž soli až po teplotu vozovky.|
Zdroj: acz