Jak se žije mladé instruktorce autoškoly: Nedůvěřuji těm, kdo rádi přejíždějí přes plnou čáru
17
/
22
Prohlédnout znovu
Jak se žije mladé instruktorce autoškoly: Nedůvěřuji těm, kdo rádi přejíždějí přes plnou čáru
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Adeptům řidičáku vysvětluje cestu k lepší jízdě nejen slovy, ale i rukama
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Práce se jí vryla pod kůži natolik, že při soukromých jízdách někdy cítí až přehnanou obezřetnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Polepy na jejím prvním autě jednak micru ozvláštnily, ale také zakryly díry v karoserii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Profesní osvědčení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Profesní osvědčení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing