Jak se žije mladé instruktorce autoškoly: Nedůvěřuji těm, kdo rádi přejíždějí přes plnou čáru
19
/
22
Prohlédnout znovu
Jak se žije mladé instruktorce autoškoly: Nedůvěřuji těm, kdo rádi přejíždějí přes plnou čáru
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Adeptům řidičáku vysvětluje cestu k lepší jízdě nejen slovy, ale i rukama
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Práce se jí vryla pod kůži natolik, že při soukromých jízdách někdy cítí až přehnanou obezřetnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Polepy na jejím prvním autě jednak micru ozvláštnily, ale také zakryly díry v karoserii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Profesní osvědčení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Profesní osvědčení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu