Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
11
/
16
Prohlédnout znovu
Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaj se ovládá klikou, která má sedm stupňů řízení. Úplně vpravo se pak nachází ruční brzda.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karolína platí za jedinou řidičku, jež v Praze obsluhuje všechny typy tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaje se v minulosti šoférovaly vestoje. Hubkové to nevadí, ba to podle ní ještě zvyšuje koncentraci.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí každého výjezdu historické elektriky bývá průvodčí, který se mimo jiné stará o ruční přendávání výhybek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyjížďku jsme absolvovali s tramvají 349, která letos oslaví 105 let
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třicetiletá Karolína během setkání použila spoustu slangových výrazů. Například cestujícím se mezi řidiči MHD přezdívá kaštany.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ženy v kabelkách obvykle nosí kosmetiku. Blondýna Karolína Hubková kliku na ovládání historické elektriky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...