Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
12
/
16
Prohlédnout znovu
Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaj se ovládá klikou, která má sedm stupňů řízení. Úplně vpravo se pak nachází ruční brzda.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karolína platí za jedinou řidičku, jež v Praze obsluhuje všechny typy tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaje se v minulosti šoférovaly vestoje. Hubkové to nevadí, ba to podle ní ještě zvyšuje koncentraci.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí každého výjezdu historické elektriky bývá průvodčí, který se mimo jiné stará o ruční přendávání výhybek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyjížďku jsme absolvovali s tramvají 349, která letos oslaví 105 let
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třicetiletá Karolína během setkání použila spoustu slangových výrazů. Například cestujícím se mezi řidiči MHD přezdívá kaštany.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ženy v kabelkách obvykle nosí kosmetiku. Blondýna Karolína Hubková kliku na ovládání historické elektriky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý