Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaj se ovládá klikou, která má sedm stupňů řízení. Úplně vpravo se pak nachází ruční brzda. |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Karolína platí za jedinou řidičku, jež v Praze obsluhuje všechny typy tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaje se v minulosti šoférovaly vestoje. Hubkové to nevadí, ba to podle ní ještě zvyšuje koncentraci. |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí každého výjezdu historické elektriky bývá průvodčí, který se mimo jiné stará o ruční přendávání výhybek |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyjížďku jsme absolvovali s tramvají 349, která letos oslaví 105 let |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Třicetiletá Karolína během setkání použila spoustu slangových výrazů. Například cestujícím se mezi řidiči MHD přezdívá kaštany.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ženy v kabelkách obvykle nosí kosmetiku. Blondýna Karolína Hubková kliku na ovládání historické elektriky. |
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek