Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
4
/
16
Prohlédnout znovu
Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaj se ovládá klikou, která má sedm stupňů řízení. Úplně vpravo se pak nachází ruční brzda.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karolína platí za jedinou řidičku, jež v Praze obsluhuje všechny typy tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaje se v minulosti šoférovaly vestoje. Hubkové to nevadí, ba to podle ní ještě zvyšuje koncentraci.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí každého výjezdu historické elektriky bývá průvodčí, který se mimo jiné stará o ruční přendávání výhybek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyjížďku jsme absolvovali s tramvají 349, která letos oslaví 105 let
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třicetiletá Karolína během setkání použila spoustu slangových výrazů. Například cestujícím se mezi řidiči MHD přezdívá kaštany.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ženy v kabelkách obvykle nosí kosmetiku. Blondýna Karolína Hubková kliku na ovládání historické elektriky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl