Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
5
/
16
Prohlédnout znovu
Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaj se ovládá klikou, která má sedm stupňů řízení. Úplně vpravo se pak nachází ruční brzda.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karolína platí za jedinou řidičku, jež v Praze obsluhuje všechny typy tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaje se v minulosti šoférovaly vestoje. Hubkové to nevadí, ba to podle ní ještě zvyšuje koncentraci.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí každého výjezdu historické elektriky bývá průvodčí, který se mimo jiné stará o ruční přendávání výhybek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyjížďku jsme absolvovali s tramvají 349, která letos oslaví 105 let
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třicetiletá Karolína během setkání použila spoustu slangových výrazů. Například cestujícím se mezi řidiči MHD přezdívá kaštany.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ženy v kabelkách obvykle nosí kosmetiku. Blondýna Karolína Hubková kliku na ovládání historické elektriky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?