Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
6
/
16
Prohlédnout znovu
Jak se žije řidičce historických tramvají: Blondýna, co tasí z kabelky kliku
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaj se ovládá klikou, která má sedm stupňů řízení. Úplně vpravo se pak nachází ruční brzda.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karolína platí za jedinou řidičku, jež v Praze obsluhuje všechny typy tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tramvaje se v minulosti šoférovaly vestoje. Hubkové to nevadí, ba to podle ní ještě zvyšuje koncentraci.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí každého výjezdu historické elektriky bývá průvodčí, který se mimo jiné stará o ruční přendávání výhybek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyjížďku jsme absolvovali s tramvají 349, která letos oslaví 105 let
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třicetiletá Karolína během setkání použila spoustu slangových výrazů. Například cestujícím se mezi řidiči MHD přezdívá kaštany.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se žije řidičce historických tramvají
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ženy v kabelkách obvykle nosí kosmetiku. Blondýna Karolína Hubková kliku na ovládání historické elektriky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip