Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů: Dva blázny spojuje jedna vášeň
14
/
43
Prohlédnout znovu
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů: Dva blázny spojuje jedna vášeň
Šestačtyřicetiletý Petr Marek z Liptálu u Vsetína už dvacet let vyrábí nejrůznější dřevěné modely vozidel
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Devětašedesátiletý František Bouček ze středočeského Mochova je nadšeným sběratelem dřevěných modelů aut
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
K takzvané vétřiesce má Bouček nejsilnější vztah, neboť s opravami těchto vozidel začínal v Pražských kanalizacích. Nechal si jich vyrobit hned několik.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
„Myslel jsem si, že pan Marek dřevěné hadice udělat nedokáže. Příjemně mě překvapil. Zjistil jsem, že v podstatě není nic, co by nesvedl,“ chválí truhláře Bouček.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Americký tahač jednoznačně dominuje Boučkově sbírce. Stál desítky tisíc korun, měří téměř metr a půl a truhlář ze Zlínska na něm makal tři měsíce.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Americký tahač jednoznačně dominuje Boučkově sbírce. Stál desítky tisíc korun, měří téměř metr a půl a truhlář ze Zlínska na něm makal tři měsíce.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Americký tahač jednoznačně dominuje Boučkově sbírce. Stál desítky tisíc korun, měří téměř metr a půl a truhlář ze Zlínska na něm makal tři měsíce.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Miniatury z ořechu třešně a hrušky jsou velmi propracované rovněž uvnitř. „Taky už mám za sebou stovky modelů. Někde to být vidět musí,“ usmívá se šestačtyřicetiletý Marek.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Za vůbec nejpracnější pokládá truhlář z Liptálu lepení kol. „To si občas i zanadávám,“ přiznává Petr Marek.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Truhlář Petr Marek tvořil pro spoustu známých osobností. Byli mezi nimi všichni čeští prezidenti – Václav Havel, Miloš Zeman i Václav Klaus, jenž je zde s manželkou na snímku.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid