Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů: Dva blázny spojuje jedna vášeň
35
/
43
Prohlédnout znovu
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů: Dva blázny spojuje jedna vášeň
Šestačtyřicetiletý Petr Marek z Liptálu u Vsetína už dvacet let vyrábí nejrůznější dřevěné modely vozidel
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Devětašedesátiletý František Bouček ze středočeského Mochova je nadšeným sběratelem dřevěných modelů aut
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
K takzvané vétřiesce má Bouček nejsilnější vztah, neboť s opravami těchto vozidel začínal v Pražských kanalizacích. Nechal si jich vyrobit hned několik.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Praga V3S
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
„Myslel jsem si, že pan Marek dřevěné hadice udělat nedokáže. Příjemně mě překvapil. Zjistil jsem, že v podstatě není nic, co by nesvedl,“ chválí truhláře Bouček.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Americký tahač jednoznačně dominuje Boučkově sbírce. Stál desítky tisíc korun, měří téměř metr a půl a truhlář ze Zlínska na něm makal tři měsíce.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Americký tahač jednoznačně dominuje Boučkově sbírce. Stál desítky tisíc korun, měří téměř metr a půl a truhlář ze Zlínska na něm makal tři měsíce.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Americký tahač jednoznačně dominuje Boučkově sbírce. Stál desítky tisíc korun, měří téměř metr a půl a truhlář ze Zlínska na něm makal tři měsíce.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jak se žije sběrateli a výrobci dřevěných modelů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Miniatury z ořechu třešně a hrušky jsou velmi propracované rovněž uvnitř. „Taky už mám za sebou stovky modelů. Někde to být vidět musí,“ usmívá se šestačtyřicetiletý Marek.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Za vůbec nejpracnější pokládá truhlář z Liptálu lepení kol. „To si občas i zanadávám,“ přiznává Petr Marek.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Truhlář Petr Marek tvořil pro spoustu známých osobností. Byli mezi nimi všichni čeští prezidenti – Václav Havel, Miloš Zeman i Václav Klaus, jenž je zde s manželkou na snímku.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria