Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Místa s čísly 25 a 26 nabízí nejvíce prostoru a komfortu na nohy. Tato sedadla pak slouží hlavně zraněným hráčům, kteří se zde můžou pohodlně natáhnout.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřiačtyřicetiletý šofér pracuje pro Spartu už sedm sezon. Předtím vozil pět let české fotbalové reprezentanty.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pavel Jelen nám odpovídá v zadní části autobusu, kterou jinak výlučně opanují zkušenější fotbalisté. Výjezdy si zde zkracují především hraním karet.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Proti původnímu řadovému šestiválci prý nemůže říct šéf vozového parku ani slovo. Tvrdí, že funguje stále výborně.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Znak klubu si na autobus nechali udělat v Třebíči technikou airbrush – stříkáním barvy pomocí stlačeného vzduchu. Liší se tak od konkurence, která zpravidla používá „obyčejnější“ polepy.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka