Jak se žije sparťanským fotbalistům na cestách: V autobusu mají místa pro zraněné

5/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Místa s čísly 25 a 26 nabízí nejvíce prostoru a komfortu na nohy. Tato sedadla pak slouží hlavně zraněným hráčům, kteří se zde můžou pohodlně natáhnout.
    Místa s čísly 25 a 26 nabízí nejvíce prostoru a komfortu na nohy. Tato sedadla pak slouží hlavně zraněným hráčům, kteří se zde můžou pohodlně natáhnout.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čtyřiačtyřicetiletý šofér pracuje pro Spartu už sedm sezon. Předtím vozil pět let české fotbalové reprezentanty.
    Čtyřiačtyřicetiletý šofér pracuje pro Spartu už sedm sezon. Předtím vozil pět let české fotbalové reprezentanty.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
    V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
    V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pavel Jelen nám odpovídá v zadní části autobusu, kterou jinak výlučně opanují zkušenější fotbalisté. Výjezdy si zde zkracují především hraním karet.
    Pavel Jelen nám odpovídá v zadní části autobusu, kterou jinak výlučně opanují zkušenější fotbalisté. Výjezdy si zde zkracují především hraním karet.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Proti původnímu řadovému šestiválci prý nemůže říct šéf vozového parku ani slovo. Tvrdí, že funguje stále výborně.
    Proti původnímu řadovému šestiválci prý nemůže říct šéf vozového parku ani slovo. Tvrdí, že funguje stále výborně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Znak klubu si na autobus nechali udělat v Třebíči technikou airbrush – stříkáním barvy pomocí stlačeného vzduchu. Liší se tak od konkurence, která zpravidla používá „obyčejnější“ polepy.
    Znak klubu si na autobus nechali udělat v Třebíči technikou airbrush – stříkáním barvy pomocí stlačeného vzduchu. Liší se tak od konkurence, která zpravidla používá „obyčejnější“ polepy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz Travego
    Mercedes-Benz Travego| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Místa s čísly 25 a 26 nabízí nejvíce prostoru a komfortu na nohy. Tato sedadla pak slouží hlavně zraněným hráčům, kteří se zde můžou pohodlně natáhnout.
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Čtyřiačtyřicetiletý šofér pracuje pro Spartu už sedm sezon. Předtím vozil pět let české fotbalové reprezentanty.
Mercedes-Benz Travego
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Pavel Jelen nám odpovídá v zadní části autobusu, kterou jinak výlučně opanují zkušenější fotbalisté. Výjezdy si zde zkracují především hraním karet.
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Proti původnímu řadovému šestiválci prý nemůže říct šéf vozového parku ani slovo. Tvrdí, že funguje stále výborně.
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Znak klubu si na autobus nechali udělat v Třebíči technikou airbrush – stříkáním barvy pomocí stlačeného vzduchu. Liší se tak od konkurence, která zpravidla používá „obyčejnější“ polepy.
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego
Mercedes-Benz Travego