Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
18
/
23
Prohlédnout znovu
Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
|
acz
Původní palubní deska mnoho krásy nepobrala, zpočátku ji využívaly všechny octavie. V nejlevnějších modelech přežila až do roku 2004.
|
acz
Interiér provedení Laurin & Klement hýřil luxusem, jeho palubní desku později převzala většina octavií
|
acz
První škodovkou s automatem byla Octavia 1.6/74 kW, nabízel se i pro další motory
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Základní verzi LX (později Classic) prozradila na první pohled čtrnáctipalcová kola, čirá okna, černá zrcátka nebo absence bočních ochranných lišt
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Octavia Combi se představila na frankfurtském autosalonu IAA v září 1997, tehdy však zatím jen v podobě designové studie. Do prodejen dorazila až s půlročním zpožděním.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Zavazadelník kombi nabízel obří objem 548 l, v případě verzí 4x4 o sto litrů méně Liftback s pohonem 4x4 se vyráběl jen krátce, a to výhradně s motorem 1.8 Turbo 20V/110 kW
|
acz
Historicky nejslabší motor octavie konstrukčně pocházel ze Škody 1000 MB, využíval rozvod OHV a převodovku z felicie
|
acz
Nejoblíbenější je diesel 1.9 TDI. Zde verze 66 kW, silnější 81 kW prozradí červené „I“.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Kromě mezinápravové spojky Haldex získaly čtyřkolky víceprvkové zavěšení zadní nápravy
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre