Pražští policisté převzali koncem června 20 z 38 elektrických vozů Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nadporučík Ondřej Šurkovský si elektromobil po městě pochvaluje. Pro potřeby tísňové linky však stále nejlépe vyhovuje auto se silným benzinovým motorem a pohonem všech kol.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Interiér vypadá jako u produkčního vozu, jediný rozdíl představuje přídavný voltmetr světelné rampy na středovém tunelu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Policejní elektromobily uvidíte jezdit nejčastěji po centru Prahy|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vlevo vzadu v kufru leží v čalouněném boxu speciální akumulátor pro majáky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přídavná baterie se nabíjí přes zásuvku v zadním nárazníku, díky úsporné technologii LED to ale prý za čtvrt roku používání ještě nebylo potřeba|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická auta jsou přidělena služebnám s možností vlastního nabíjení, případně mohou policisté využít rychlonabíjecích stanic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek