Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot
12
/
38
Prohlédnout znovu
Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pojízdnou platformu UFO pohání dvojice elektromotorů. Maximální tempo dokáže vyšponovat až na 100 km/h.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UFO se skládá z desítek molitanových dílů, které se při srážce rozletí
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přestože pilot robotovi do jízdy nezasahuje, musí být během cesty přítomný na místě řidiče. Na monitoru před redaktorem Světa motorů se pak přenáší trasa cesty. Robot si obsluhuje pedály zcela sám. Že neřídí člověk, pozná spolujezdec pouze lehkým škubnutím při zadupnutí brzdy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testovací vozidla odhalíte v běžném provozu jednoduše podle registrační značky. Je na ní zelené písmeno F na bílém podkladu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testovací prototyp se od běžného auta odlišuje deaktivovaným airbagem, větším množstvím kamer a obrazovek. Za nejdůležitější prý ovšem platí červené tlačítko vedle hodin, které jedním stisknutím všechny asistenty vypne.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší