Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot

27/38
Přehled fotografií
Zavřít
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pojízdnou platformu UFO pohání dvojice elektromotorů. Maximální tempo dokáže vyšponovat až na 100 km/h.
    Pojízdnou platformu UFO pohání dvojice elektromotorů. Maximální tempo dokáže vyšponovat až na 100 km/h.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • UFO se skládá z desítek molitanových dílů, které se při srážce rozletí
    UFO se skládá z desítek molitanových dílů, které se při srážce rozletí| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Přestože pilot robotovi do jízdy nezasahuje, musí být během cesty přítomný na místě řidiče. Na monitoru před redaktorem Světa motorů se pak přenáší trasa cesty. Robot si obsluhuje pedály zcela sám. Že neřídí člověk, pozná spolujezdec pouze lehkým škubnutím při zadupnutí brzdy.
    Přestože pilot robotovi do jízdy nezasahuje, musí být během cesty přítomný na místě řidiče. Na monitoru před redaktorem Světa motorů se pak přenáší trasa cesty. Robot si obsluhuje pedály zcela sám. Že neřídí člověk, pozná spolujezdec pouze lehkým škubnutím při zadupnutí brzdy.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testovací vozidla odhalíte v běžném provozu jednoduše podle registrační značky. Je na ní zelené písmeno F na bílém podkladu.
    Testovací vozidla odhalíte v běžném provozu jednoduše podle registrační značky. Je na ní zelené písmeno F na bílém podkladu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testovací prototyp se od běžného auta odlišuje deaktivovaným airbagem, větším množstvím kamer a obrazovek. Za nejdůležitější prý ovšem platí červené tlačítko vedle hodin, které jedním stisknutím všechny asistenty vypne.
    Testovací prototyp se od běžného auta odlišuje deaktivovaným airbagem, větším množstvím kamer a obrazovek. Za nejdůležitější prý ovšem platí červené tlačítko vedle hodin, které jedním stisknutím všechny asistenty vypne.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
Pojízdnou platformu UFO pohání dvojice elektromotorů. Maximální tempo dokáže vyšponovat až na 100 km/h.
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
UFO se skládá z desítek molitanových dílů, které se při srážce rozletí
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Přestože pilot robotovi do jízdy nezasahuje, musí být během cesty přítomný na místě řidiče. Na monitoru před redaktorem Světa motorů se pak přenáší trasa cesty. Robot si obsluhuje pedály zcela sám. Že neřídí člověk, pozná spolujezdec pouze lehkým škubnutím při zadupnutí brzdy.
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testovací vozidla odhalíte v běžném provozu jednoduše podle registrační značky. Je na ní zelené písmeno F na bílém podkladu.
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testovací prototyp se od běžného auta odlišuje deaktivovaným airbagem, větším množstvím kamer a obrazovek. Za nejdůležitější prý ovšem platí červené tlačítko vedle hodin, které jedním stisknutím všechny asistenty vypne.
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi